tisdag 20 september 2011

Skamligt..

Nu är det alltså KATASTROFALT längesedan jag bloggade! Vet inte vad jag ska skylla på heller, för tid är det enda som finns:)

Min lilla bebis blir snart 7 månader och min stora bebis har fyllt 6 år och börjat förskolan!
Dagarna rullar på med allt som hör därtill..
Lämning, hämtning, städning, tvättning, roa liten bebis m.m..
Men en sak är säker, jag har en väldigt nöjd liten plutt!

  Liten fis sover i bilstolen

 Födelsemärket på ögat fick vi på köpet

 Älskar att busa, och krypa är jätteroligt

 Linslus?

 Min älskade fina 6-åring som ska till skolan

 Födelsedagskalas

 Gåstolen är också super duper rolig

 Älskar mat! Hitills så äter lilleman allt! Och det är jag så himla glad över:)

Helgen bjöd på sol...

Nu ska jag verkligen ta mig i kragen och försöka få till ett  inlägg om dagen!

Hoppas allt är bra med er alla!!!

Inga kommentarer: