fredag 10 september 2010

Fredag

Ja i dag är det fredag, äntligen!
Vet inte om man kan säga äntligen, när man egentligen skulle ha jobbat HELA helgen..
Nu vart det inte så pga av att lilla mannen i huset åkte på en dunderförkylning i natt..

Eftersom som sambon tagit på sig jobb hela helgen så betyder det vabba för min del.. Vi har tyvärr väldigt svårt med att få barnvakt;(

Eftersom jag själv inte känner mig helt kurant så kanske detta var den bästa lösningen för oss alla..

Så denna helgen skall bli en riktig vilohelg!

Först blir det att åka till återvinnigen, sen skall jag försöka ta mig in till Ica Maxi och handla lite.. Det blir först på eftermiddagen när sambon återvänder från jobbet, vill inte ta med mig en genomförkyld unge på affären!

Vi hörs senare i dag!

Kram.

1 kommentar:

Therese♥ sa...

Den här bloggen blir ju super fin vännen!! Verkligen- du har lyckats bra =) Och så skönt ändå å få vara ledig i helgen!?
Kramar i massor!