lördag 11 september 2010

Min dag som SKULLE gått i vilats tecken..

Ja, hur vart det med de egentligen?

Började dagen med att inte ta en sovmorgon och ligga och dra mig lite.. Utan skuttade upp ur sängen som jag vet inte vad:)

Gick ner och gjorde en gröt som jag slafsade i mig på ett kick, sen började min dag!

Dagen hitills har sett ut så här:
  • Förberett potatisgratängen och tjälknulen inför kvällen.
  • Gjort småost.
  • Gjort en äppelkaka.
  • Gjort en äppelpaj.
  • Städat övervåningen, dammat, damsugit och torkat golven.
  • Gjort lunch.
  • Lekt med en alltför snorig son och torkat hans näsa typ hela tiden.
  • Tvättat.

Ja, jag har gjort en del.. Skulle egentligen behövt lägga mig på soffan och bara vilat.. Känns som jag är ute på ett vågigt hav när jag är uppe.. Är yr som bara attan:(

I morgon SKA JAG VILA!

Ska se om min andra hälft snart är på ingående från dagens arbetspass.. Ska jobba hela helgen... Drygt!

Kram på er!

2 kommentarer:

Therese♥ sa...

Jag tycker du ska blogga lite =)

Förresten- jag gillar att du lagt ut en bild på "gamla huset" då ser man verkligen vilket JOBB ni gjort!! Puss på dej vännen.

Therese♥ sa...

Skriv nudå!! Spit it out :)