fredag 5 november 2010

Här kommer det...

Jag är ju just nu i en fas i livet då jag har gått och blivit gravid.. Ja ja, jag har ju gått ett tag nu.. Närmare bestämt så är jag i vecka 22 tror jag! Nu med andra barnet så räknar man inte dessa veckor så himla noga:) Men jag lyckades dölja för dom flesta fram till vecka 19, då började det synas verkar det som... Hihi.. Ja, mina närmaste vänner fick reda på det nån vecka innan!

Har tänkt att jag ska sammanfatta min första halva av graviditeten, och det ska jag göra... SNART, SEN :) Men jag kan sammanfatta med ett ord och det är PEST.. Men ni ska få lite mer detaljerat sen..

I dag skiner solen och vi har Alla Helgons Helg framför oss... Jag kommer ihåg för 5 år sedan när T va liten och vi skulle gå till kyrkogården och tända ljus under denna helg, då var det snö, snö, snö.. Den första snön brukar ju komma denna helg, men detta år lyser den med sin frånvaro.. Än så länge...

Nu ska jag ta och se om jag kan röra på mig i dag och ev ta en liten promenad..

Tjingeling!

3 kommentarer:

Therese♥ sa...

Du må tycka det är pest, jag tycker det är underbart!! :) Så himla glad att du ska få en liten bebbe vännen!!

Therese♥ sa...

Du är KNAPPAST en av de knäppaste människorna jag känner vännen!! Tro aldrig att jag tycker det! Du är en av de bästa jag känner och att du har dina egenheter det tycker jag bara om. Jag har ju mina jag med :)

PUSS Å KRAM PÅ DEJ

//Hon som delar nötcreme m morsans X... :P

Therese♥ sa...

Fan va dåligt tycker jag!! Att när du börjar blogga igen så skriver nån att de vill se ditt hus för att det är så fint- sen skriver du om att du ska ha barn å då får du ingen kommentar alls- har jag rätt? Fy fan för såna säger jag. Fick bara lov att vräka ur mej lite...

Ja karolina, ett rent helvete kan ju också suga... Men jag är ju egentligen så, att jag vill ha rent och allt i ordning... Å nu har jag varken tid och så är det inte riktigt tekniskt möjligt... JAG FÅR UNNA MEJ DENNA RÖRIGA TID!! Faktiskt försöka njuta av att det är så här just nu!

Jag saknar dej massor...