torsdag 12 maj 2011

Bloggtorka

Hej på er alla därute!

På denna blogg så råder det verkligen bloggtorka!
Jag kan inte fatta vad jag gör, för jag har inte tid att skriva:)
Och det enda jag har är ju egentligen tid!
Min bebis är verkligen ett riktigt "stjärnexemplar" som dom säger på bvc..
Han äter, sover och växer exakt som han ska.. Han skriker väldigt sällan, och när han gör det så hörs det knappt!

Elias är nu 2,5 månad ca och han sover redan hela nätterna och har gjort det ett tag..
Vem är mer lycklig än jag:)
I går morse var jag tom uppe före honom!
Eftersom jag inte kunnat amma denna gången heller, så får han flaska.. Och jag prisar gud däruppe för ersättning! Det måste vara något av det bästa som uppfunnits:)

Elias äter var fjärde timma ca ( förutom på natten ), ibland kan det gå 5 timmar emellan också.. Och däremellan är han hur nöjd som helst!
Han ligger mest på sitt täcke i köket och skrattar!
Jag kan säga att jag har riktiga "sötebröds" dagar..
Han gör inget väsen av sig alls och jag kan göra precis vad jag vill.. Men det är väl då man inte får nått gjort:) I allafall inte jag:)


Han är en riktigt glad prick min älskade bebis!

2 kommentarer:

Ellie sa...

Men vilken go & snäll bebis du fått :D
Tänk om alla fick ha det så ;)
Mina sover till 4-5 då vill de ha välling för att oftast somna om lika fort igen.
Längtar till dagen de sover 12 timmar utan uppvak.

Orsakullan sa...

Vad avis jag blir, sådär har mina aldrig varit :) Men vilken sötis - såg er i tidingen förresten! Kram!