tisdag 29 mars 2011

Gravidbilder!

Fredriks duktiga kusin va här och fotade oss lite precis en vecka innan lilla Elias föddes.. Ville föreviga min sista graviditet i lite bilder. Tänkte det kunde vara roligt för båda barnen att ha kvar. Med Tim fotade jag min graviditet hela tiden, med Elias har det inte blivit nått nästan.. 
Vet ej varför?
Kanske för att det är andra barnet?
Kändes därför lite extra kul att hon kom och fotade oss så även lille Elias har lite minnen från magen:)



 Älskade Tim lyssnar på lillebror!

 Alla mina älsklingar!

 Finaste Fredrik! ( dock väldigt orakad )

Snart är vi en till:)

5 kommentarer:

Therese♥ sa...

Fan va fina ni är!!! :) Underbart vackra!

Orsakullan sa...

Wow vilka underbara bilder!!

ulle sa...

Kärlek Kärlek Kärlek! Så underbart vackert, fint minne!

Johanna.S sa...

Jättevackra bilder! grattis till lillkillen! kram J

Fia sa...

Så fina bilder!! Vad roligt att se riktigt hur du ser ut också, har knappt sett det tidigare :) Jätteroligt att ha kvar fina bilder på magen tycker jag med!