tisdag 25 januari 2011

TACK!


Vill härmed tacka alla snälla vänner som jag har som just nu stöttar mig på ett eller annat vis i det som jag tycker är jättejobbigt! Ni är guld värda!
Just nu är jag väldigt splittrad, men efter allt ni "säger " till mig så känns det ändå som att jag kommer att gå och "samla" ihop.
Tack U för alla fina ord i går på "chatten", du sa så himla många bra saker, så är det nån som har fått mig att ändra mig så är det DU. Tack! Du är verkligen en klok kvinna, fler som du tack!
Tack E för din berättelse.. Även du har fått mig på andra tankar!
Är så glad för att ni finns och vill hjälpa mig!
Återkommer till er säkert med miljontals frågor!
Men återigen, tack alla fina vänner därute!

1 kommentar:

Unknown sa...

Klok och klok...det vete katten ;) Men bra att jag kunde va till nån hjälp iaf. Det kommer lösa sig ska du se. Stor Kram ulle