tisdag 8 februari 2011

Eviga väntan!

Nu, vill jag åka till BB och föda barn!!
Orkar inte vänta längre!
Dagarna springer iväg, men ändå för sakta typ!
Sitta här hemma och inte kunna göra så mycket pga av alla åkommor och stora mage gör mig ARG!
  • Jag vill också kunna gå ut i det härliga vädret på en långpromenad!
  • Jag vill också kunna klä mig normalt!
  • Jag vill också kunna röra mig obehindrat överallt!
  • Jag vill också ha liten mage!
  • Jag vill också kunna knyta skorna!
  • JAG VILL OCKSÅ VARA NORMAL!!!

Att inte veta hur framtiden kommer bli gör mig också lite frustrerad.. Jag är ju sån otrolig kontrollmänniska.

Jag hade gärna velat veta hur min kommande bebis kommer vara!

Kommer jag att kunna amma denna gången? Kommer jag att få vara upp var tredje timme dygnet runt som sist? Hur kommer de bli?

Jag vill ha min leverans snarast!!

1 kommentar:

Therese♥ sa...

Jadu vännen... Det blir som det blir helt enkelt. Men du; det är ju fantastiskt att du vill ha leveransen nu, så va det ju inte för bara någon dag sedan. PUSS på dej.