måndag 14 februari 2011

Falun i morgon!

I morgon skall jag åka till Falun för att träffa en aurora barnmorska.. Såna barnmorskor är till för att hjälpa människor som lider av förlossningsrädsla.. Jag är ju då en sån människa:(
Jag åker dit med förhoppning att jag ska inte ska känna samma rädsla när jag åker därifrån..
Hoppas, hoppas att hon ska kunna hjälpa mig och göra att jag känner mig mer trygg i det som jag har framför mig..
Nått som jag däremot ABSOLUT INTE känner för är att gå in på själva förlossningen och kika runt!
Alltså, jag känner världens skräck för det!
Känns som att det räcker att se skiten när den dagen kommer..
Jag har stora förhoppningar på morgondagen som sagt..
På återseénde!!
KRAM!

1 kommentar:

Unknown sa...

Hoppas hoppas du kommer känna dig full av energi,positivitet och trygg efter ditt möte. Jag tror på dig,du har det inom dig även om du ibland tvivlar. Kram Kram ulle