torsdag 10 februari 2011

Namn...

Sitter här och funderar på namn till det lilla nytillskottet...
Eftersom jag är ganska säker på att det är en till liten bebispojke som befinner sig i min mage så är de ju såklart killnamn jag sitter och funderar på..
Här hemma har vi inte diskuterat så mycket.. Jag vet ju vad F ville ha för namn sist, men det fick han inte för då gick min vilja igenom:) Vem ska då få sin vilja igenom denna gången?
Min T som nu ska bli storebror vill ha en liten Olle..
Min F han vill ju ha sin efterlängtade lilla Jack, som även jag tycker är jättefint... Men det stora problemet där är ju att min bästa T har ju en liten Jack.. :( Vill ju inte såra henne med samma namn..
Jag kan ju även tänka mig en Fred..
Fast, vem vet, när den lilla kommer ut så kanske det är nått helt annat namn som vi kommer på!
Men, visst är de svårt att välja.. Det är ju ett livslång beslut!!

4 kommentarer:

Therese♥ sa...

Jag röstar på Fred :)
Ser lillkillen ut som en Jack så är det väl så. Jag menar, hur många barn finns det inte som heter t.ex Anders? Det är ju som det är. ;) Inte blir jag sårad inte, jag fick ju en Jack först! Tihii. Men jag tycker Tim och Fred är fint tillsammans. Timmis och freddie :)

Orsakullan sa...

Fred är väl fint... Fred jr då eftersom pappa heter nästan samma! Men det kanske är en tjej! Nåt tjejnamn måste ni ju ha på lager också :) Jag fick ju en tjej efter två killar så man vet aldrig...

Therese♥ sa...

JA! Hade ej tänkt på att Fred nästan va Fredrik ;) Klockrent ju!

Fia sa...

Jag gillar alla tre namnen! På rätt lillkille såklart :)